logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

Els Comitès de Nissan lamenten el menysteniment de les Administracions en un moment decisiu del procés de Reindustrialització

Adverteixen que no permetran que se’ls deixi al marge i no descarten mobilitzacions si la situació no avança ni canvia.

Fa més d’un mes des de la darrera reunió de la mesa de reindustrialització de Nissan i encara no s’ha donat resposta a les peticions que es van fer ni als compromisos assumits en aquesta mateixa.

Davant el silenci per part de les administracions i les notícies publicades en diferents mitjans respecte al procés de reindustrialització, els comitès de Nissan han reclamat a les administracions, per diferents vies i en més d’una ocasió, que es convoqui una reunió tècnica per avançar en la proposta de manera consensuada. Però no han rebut cap resposta per part de les administracions (Ministeri, Generalitat i Consorci).

Els comitès de Nissan lamenten el menysteniment de les administracions envers la representació dels treballadors i treballadores i consideren inacceptable aquest silenci administratiu en un moment decisiu del procés de reindustrialització. Els mateixos comitès adverteixen que no permetran que se’ls deixi al marge i exigeixen a les administracions que es convoqui la reunió tècnica, així com una major agilitat per evitar que es dilatin tant les decisions en el temps.

Si no s’avança en aquest sentit, no descartem convocar noves accions i mobilitzacions per exigir la millor reindustrialització possible per a les plantes de Nissan. La UGT FICA comparteix els plantejaments dels comitès de Nissan i insta les administracions a donar-los resposta i a agilitzar el procés per poder avançar.

Entrades relacionades