Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Els sindicats i el gremi de flequers es reuniran amb el conseller Mena per la vulneració de lleis

flequeria
La competència deslleial contribueix a què cada dia es perdi un lloc de treball a la fleca catalana.

El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep Maria Àlvarez, i el de la CONC, Joan Carles Gallego, i el president de la Federació Catalana d’Associacions de Gremis de Flequers, Andreu Llargués, es reuniran demà amb el conseller d’Empresa i Ocupació, Francesc Xavier Mena, per instar les administracions a actuar, d’una vegada per totes, a posar fi a la fabricació i comercialització il·legal del pa.

La reiterada vulneració de les lleis que s’estan produint al sector provoca la destrucció de llocs de treball a tot Catalunya. Cada dia es perd de forma definitiva un lloc de treball a la fleca catalana. Les dones, que representen el 80% dels treballadors del sector, són el principal col·lectiu afectat. Tanmateix, l’existència de nombrosos establiments, en règim d’autoservei, que venen pa sense envasar ni etiquetar en origen, suposa un atemptat contra els drets i la salut del consumidor



Declaracions sobre la reunió amb el conseller Mena – Sector flequer

DIA: 9 de juny de 2011.
LLOC: Davant la seu del departament d’Empresa i Ocupació. Passeig de Gràcia, 105. Barcelona.

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies