Els treballadors i les treballadores de General Cable, en lluita contra els acomiadaments per externalització de serveis al magatzem d’Abrera

Vaga de 24 hores els dies 13, 20 i 27 de juliol

Les treballadores i els treballadors de General Cable (Prysmian) del centre de treball d’Abrera han aprovat en assemblea la convocatòria de vaga de 24 dies per als dies 13, 20 i 27 de juliol, en contra de la decisió de l’empresa de rescindir 7 llocs de treball en la secció de magatzem de producte acabat.

La direcció va comunicar a la representació legal dels treballadors la intenció d’amortitzar els llocs de treball de l’àrea de magatzem, externalitzant els llocs de treball de l’àrea de magatzem a l’empresa multiservei Grupo CTC, que té com a objectiu abaratir costos precaritzant les condicions de treball.

General Cable (Prysmian) no ha estat capaç de justificar la destrucció d’aquests llocs de treball. Es tracta d’una decisió capriciosa per abaratir despeses i convertir llocs de treball dignes en llocs de treball dirigits per una empresa multiservei amb l’únic objectiu d’obtenir benefici de cada lloc de treball que es vol amortitzar.

Des de la UGT FICA de Catalunya ens oposem a la decisió de General Cable, que suposarà l’acomiadament de 7 treballadors i treballadores i precaritzarà les condicions laborals d’aquests llocs de treball.