logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

Guia negociació col·lectiva i medi ambient: ‘El conveni col·lectiu: eina esencial per a una transició justa cap a la sostenibilitat’

Els convenis col·lectius són la eina fonamental de la defensa dels drets laborals, i decisius també a l’hora de negociar i acordar mesures concretes de suport al necessari canvi model de producció i consum, per un model circular que permeti una transició ecològica justa per a tots els treballadors i treballadores i per al medi ambient.
Amb la guia “El conveni col.lectiu: eina esencial per a una transició justa cap a la sostenibilitat, editada per la Secretaria de Polítiques Sectorials i Transició Justa, us proposem tot un seguit de clàusules mediambientals específiques, orientades a un canvi i a una transició cap aquest  nou model circuclar més sostenible i respectuós. Clàusules necessàries per  aconseguir  programes de formació i informació, capacitació i reciclatge que garanteixin la continuïtat de les persones en el món laboral, a concretar noves polítiques de compres dins de les empreses i a l’ús més racional dels recursos.
Podeu descarregar la guia, aquí.

Entrades relacionades