logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

La UGT FICA mostra total rebuig a la retirada de proposta de l’empresa BASF sobre l’acord complementari al conveni general de la Indústria Química

En total, des del 2021, s’ha dut a terme 12 reunions de negociació, sent l’última el passat dia 13 de juny en la qual no es va arribar a cap acord, ja que la direcció de l’empresa va retirar la seva última proposta, que era insuficient per a la RLPT (Representació Legal de les Persones Treballadores) i per a la plantilla, i a més, va instar a tornar a la situació de l’any passat per a iniciar una altra vegada la negociació des de zero.
Per tot això, la RLPT ha manifestat el seu rebuig total a aquesta acció per part de la direcció de l’empresa, ja que s’entén que la finalitat d’aquest nou escenari és dilatar encara més la negociació i frenar totes aquelles accions legals que la mateixa va manifestar a la direcció com a avís que duria a terme si la proposta final de la reunió del dia 13 de juny no era suficient per a cobrir les necessitats de la plantilla.
Basf Espanyola S.L., en el centre de Tarragona, té una plantilla de 810 treballadors i treballadores que estan cridades a la vaga per als dies 27 de juny i 4 de juliol. El comitè d’empresa ha recordat que durant l’any 2021, la companyia ha incrementat les seves vendes un 25% i ha obtingut un rècord històric de beneficis. Uns beneficis que, són fruit també de l’esforç i la dedicació dels seus treballadors i treballadores, i que haurien de revertir també sobre la plantilla.

Entrades relacionades