Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La Comissió Promotora de la ILP per una Renda Garantida de Ciutadania denuncia obstruccionisme en la tramitació parlamentària

ILP-renda-garantida-parlamentLa representació de la Comissió Promotora de la Iniciativa Legislativa Popular de la Renda Garantida de Ciutadania va presentar ahir la Carta pública signada per 121 persones de l’àmbit de la cultura i representants de més de 50 entitats socials, cíviques i polítiques, on s’exigeix ​​l’aprovació urgent de la proposició de llei Renda Garantida de Ciutadania, i va denunciar l’obstruccionisme del Govern de la Generalitat i CiU en la tramitació d’una proposició de llei efectuada per la via d’urgència.

Malgrat les gestions realitzades per diversos grups parlamentaris i les mocions aprovades per no retardar la seva tramitació, a data d’avui només han comparegut davant la Comissió de Benestar, Família i Immigració del Parlament 31 persones de les 80 que ho han de fer. La qual cosa contrasta amb la intensitat de les compareixences en la tramitació de les lleis sol·licitades pel Govern de la Generalitat.

Si no es corregeix radicalment aquesta actitud d’obstrucció perilla l’aprovació d’aquesta proposició de llei en el marc de l’actual legislatura.

La Comissió Promotora de la ILP ha exigit ​​al Govern de la Generalitat que no doni l’esquena a la ciutadania més vulnerable en situació de pobresa i ha anunciat, que es presentaran propostes i iniciatives d’acció en suport d’aquesta llei en el marc del Fòrum d’alternatives a l’atur, la pobresa i la desigualtat que tindrà lloc els dies 24, 25 i 26 d’abril al recinte de la Universitat Pompeu Fabra.

A la roda de premsa van participar Maria Campuzano (Aliança contra la pobresa energètica), Domiciano Sandoval (Marea pensionista), Núria Carrera (Col.legi Oficial de Treball Social de Catalunya), Lluís Rabell (FAVB), Ramon Franquesa (Front Cívic de Catalunya), Llorenç Serrano (CCOO), Laura Pelay (UGT de Catalunya), Ada Colau (Barcelona en Comú), Quim Arrufat (CUP), Oriol Amorós (ERC), Joan Herrera (ICV-EUiA), Eva Granados (PSC) i Jordi Bonet (PODEM Catalunya).

Entrades relacionades

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies