Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La FeSMC-UGT de Catalunya denuncia Kiabi per pràctiques antisindicals i convoca concentració el 6 d’octubre

L’empresa, amb una actitud pròpia de temps passats, impedeix que les persones treballadores es presentin a les llistes de la UGT

Sempre que la UGT ha intentat presentar-se en els processos d’eleccions sindicals a l’empresa KIABI, comencen les pràctiques antisindicals.

Aquest fet ha succeït en tots els altres territoris en elsqual l’empresa no ha permès que cap treballador ni treballadora formés part de les candidatures de la UGT. Aquest cop, en el procés electoral de KIABI – Barcelona, l’empresa ha coaccionat la número 1 de la candidatura de la UGT, a través del seu departament de Recursos Humans i del seu equip.

Des de la FeSMC-UGT de Catalunya no permetrem que es continuï coaccionant la plantilla i comprant voluntats. Les persones treballadores de totes les empreses tenen dret a triar lliurement a les seves i seus representants i, per això, des del sindicat denunciarem aquesta situació davant la Inspecció de Treball i els jutjats.

Considerem del tot inacceptable aquesta situació, i per aquest motiu, convoquem una concentració el pròxim 6 d’octubre a les 11h, a la seu de Kiabi, al centre comercial de Sant Boi de Llobregat.

Entrades relacionades

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies