Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La UGT de Catalunya acull l’exposició de pintures fetes per interns per a la 17a edició del concurs Assumpció Moncunill

Moncunill
El director general de Serveis Penitenciaris, Armand Calderó, i la secretària d’Igualtat i FP de la UGT de Catalunya, Eva Gajardo, lliuraran demà els premis i inauguraran l’exposició

La UGT de Catalunya acollirà a partir de demà, i durant tot el mes de maig, l’exposició de pintures fetes per interns de les presons per al concurs de pintura Assumpció Moncunill, nom que rep en homenatge a la religiosa que va iniciar les activitats artístiques i educatives a La Model, embrió per a la creació dels tallers artístics a les presons.

En el concurs de pintura, que arriba a la seva dissetena edició, hi han participat reclusos i recluses de tots els centres penitenciaris de Catalunya.

Demà divendres, a les 12 hores, el director general de Serveis Penitenciaris, Armand Calderó, i la secretària d’Igualtat i FP de la UGT de Catalunya, Eva Gajardo, lliuraran els premis atorgats pel jurat i inauguraran l’exposició, que romandrà al vestíbul de la seu de Santa Mònica al llarg de tot el mes de maig.

Inauguració i lliurament premis concurs Assumpció Moncunill

DIA: 5 de maig.
HORA: 12 hores.

LLOC: vestíbul seu UGT de Catalunya a Rambla Santa Mònica, 10. Barcelona.

Entrades relacionades

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies