La UGT de Catalunya celebra l’entrada en vigor de la Llei Trans i LGTBI

Avui, 2 de març de 2023, ha entrat en vigor la Llei 4/2023, de 28 de febrer, per a la igualtat real i efectiva de les persones trans i per a la garantia dels drets de les persones LGTBI, publicada ahir al Butlletí Oficial de l’Estat.

Des de la Unió General de Treballadores i Treballadors de Catalunya i des del Grup LGTBI-UGT de Catalunya celebrem aquest fet i ens felicitem per la inclusió a la norma dels Plans LGTBI, obligatoris per a empreses de més de 50 treballadores i treballadors, que recull l’article 15.1.

Des de UGT portem anys treballant per a garantir que les persones LGTBI puguem desenvolupar les nostres carreres professionals i socialitzar en el lloc de treball amb total llibertat, sense por i sense minva de drets laborals. Considerem l’aprovació de la Llei Trans i LGTBI un gran avenç en drets en el nostre país, i seguirem estant al costat de cada treballadora i treballador LGTBI per a garantir que els drets reconeguts legalment arribin de manera efectiva a totes i tots.