Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La UGT denuncia la mala fe de Gate Gourmet en negar-se a paralitzar l’ERO en curs i aplicar un ERTO amb finalització a 31 de desembre

La FeSMC-UGT de Catalunya denuncia que l’empresa Gate Gourmet està utlitzant tots els mitjans al seu abast per manllevar els drets laborals de la plantilla, aprofitant les mesures extraordinàries del decret d’alarma pel Covid-19.

A finals de 2019 Vueling va anunciar que rescindiria el contracte amb Gate Gourmet i que el seu servei de càtering el subministraria l’empresa NewRest, que va negar-se a subrogar la plantilla. Va ser aleshores quan Gate Gourment va anunciar un Expedient de Regulació d’Ocupació que afectaria 60 persones de les 210 que hi treballen a Barcelona.
El període de consultes per aquest ERO finalitza el 2 d’abril i, tot i les nostres demandes, denunciem que la direcció de Gate Gourment s’ha negat a paralitzar-lo, el que demostra la manca de bona fe negociadora pròpia del període de consultes, ja que posa en situació d’indefensió els treballadors i treballadores afectats, perquè la representació legal dels treballadors no pot ni tan sols fer assemblees ni reunions per informar i decidir sobre els pasos a seguir durant període de consultes, a causa de la situació actual que vivim.
La mala fe de Gate Gourmet va més enllà. No només no atura l’ERO endegat sinó que, aprofitant l’avinentesa, ara presenta un ERTO amb data de finalització a 31 de desembre de 2020 i que afecta la plantilla de tot l’Estat, un total de 800 persones.
Des de la UGT denunciem que l’empresa només vol que passin els dies i deixar en una situació de clara desigualtat de condicions la plantilla. Amb l’ERO volen treure’s del damunt els treballadors i les treballadores amb més antiguitat i amb l’ERTO pretenen rescindir temporalment els contractes que quedin, i quan hi hagi nova oferta ens temem que es contracti nou personal amb unes condicions molt més precàries que les actuals.
Fem una crida a la direcció de Gate Gourmet perquè no s’aprofiti de la situació per precaritzar les condicions laborals de la plantilla.

Entrades relacionades

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies