Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Portaventura acomiada 11 treballadors més en només una setmana

La UGT de Catalunya denuncia que la direcció del parc porta anys substituint treballadors fixes per eventuals o subrogats a empreses externes

La UGT de Catalunya denuncia que PortAventura ha acomiadat 11 treballadors i treballadores la darrera setmana, continuant amb la seva estratègia d’instaurar la por entre la plantilla amb l’acomiadament regular de personal (entre 15 i 20 cada trimestre) de diverses àrees del parc.

Des de finals del 2009, any en què els fons italià Investindustrial va entrar en la gestió del parc, s’ha acomiadat al voltant de 250 treballadors i treballadores. Poc a poc, la direcció es desfà de la plantilla fixa per substituir-la amb contractes eventuals o subrogar-la a empreses que han estat sancionades més d’un cop.

Des del nostre sindicat denunciem que aquests acomiadaments no només són injustificats, sinó que a més es realitzen a l’inici de la temporada –dificultant que els acomiadats trobin feina al sector- i alhora que s’està contractant personal.

La UGT demana a l’administració que no permeti aquest tipus de situacions indignes i que fomenti un model de relacions laborals respectuós amb els treballadors, de contractació estable i que aporti valor afegit a les nostres empreses.

 

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies