L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya demana que es respectin la presumpció d’innocència i el principi de proporcionalitat per als dos estudiants detinguts durant el 29-M
L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya demana al sistema judicial que es respectin la presumpció d’innocència i el principi de proporcionalitat en el cas d’Ismael i Dani, els dos estudiants detinguts a Barcelona durant el matí de la vaga general del 29-M.
Els joves, membres de l’Associació d’Estudiants Progressistes (AEP), van ser detinguts pels Mossos d’Esquadra durant el matí del 29-M mentre participaven en un piquet informatiu a l’Avinguda Diagonal, de manera que no tenen cap tipus de relació –com s’ha pretès vincular- amb els aldarulls violents que van succeir a la tarda a Barcelona.
En una decisió judicial que el nostre sindicat considera absolutament desproporcionada i insòlita, els dos joves es troben en presó preventiva, mentre les persones detingudes per actes vandàlics durant la tarda del 29-M ja es troben en llibertat sota fiança.

