
Entre les prioritats es troba aturar les polítiques de retallades injustes que afecten a tota la població però en especial a col.lectius com el d’aturats i aturades; fer propostes de polítiques inclusives i actives d’ocupació, que promoguin la formació, el contracte indefinit, que vetllin per la territorialitat de la ocupació, per les especificitats del territori, per exemple, que promoguin a la nostra demarcació la ocupació en el sector serveis o hoteler.
La plataforma pretén també reivindicar la precarietat laboral que pateixen sobretot, les dones, que són les més afectades per la crisi en general i per la reforma laboral concretament.
La plataforma pretén portar persones com Rosa Aldave (Portaveu de la Plataforma d’aturats de Catalunya) o Josep Manel Busqueta (economista), per explicar el perquè real de la “crisi” que estem vivint i sobretot, perquè el seu discurs serveix per empoderar i encoretjar a aquestes persones.
La següent asamblea està prevista pel proper dimecres 10 de juliol a la sala d’actes de UGT (c/Miquel Blay, 1 ), en la que hi participarà Rosa Aldave.
