Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

UGT-Presons exigeix a la DG de serveis penitenciaris que torni a seure a la taula de negociacions

UGT-Presons considera una presa de pèl als treballadors i les treballadores del col·lectiu i als seus representants legals la desconvocatòria UNILATERAL de la reunió fixada per aquesta tarda a les 18 hores, al·legant que no hi ha propostes noves.

UGT-Presons exigeix a la Direcció General de Serveis Penitenciaris que abans de les 20:30 hores d’avui torni a convocar aquesta reunió per remprendre les negociacions amb una proposta que ens permeti continuar-les.

En cas contrari, UGT-Presons trencarà les negociacions amb la Direcció General de Serveis Penitenciaris.

Leave a comment

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies