Acord Interprofessional de Catalunya 2015-2017

L’Acord Interprofessional de Catalunya (AIC) és l’instrument que estableix el marc de la negociació col·lectiva en l’àmbit català. Acorda els criteris generals de negociació i l’estructura dels Convenis Col·lectius que es negocien a Catalunya, criteris que després s’hauran de traslladar al convenis, ja siguin àmbit català, provincials o d’empresa.

Aquest acord es signaria entre CCOO, UGT de Catalunya, Foment del Treball i Pimec.

Referèndum sobre la AIC

Des de la UGT de Catalunya considerem que és un acord de molt de pes per al conjunt de la societat i que requereix el compromís dels delegats i delegades de la UGT de Catalunya. Per això abans de signar-ho volem realitzar un referèndum entre els delegats i delegades que seran els garants que s’apliquin els acords de l’AIC a la negociació a cada empresa i sector a Catalunya.

Període i forma de votació del referèndum digital.

Votació digital tancada

Entre el dia 18 (8:00h del matí) i el 23 de novembre (tancament d’urnes digitals a les 14:00h), es realitzarà la votació sobre la AIC a la següent URL:

Només podran votar en la votació digital els delegats i delegades dels que disposem correu electrònic i hagin regut el codi de votació.

Es votarà el posicionament en dos punts:

• Aproves que la UGT de Catalunya signi el 4t Acord Interprofessional de Catalunya?
  • Estàs d’acord amb el manifest de la UGT de Catalunya per a les Eleccions Generals del 20 de desembre?

Preguntes que es comptaran de forma separada. Tots aquells delegats i delegades que votin en el referèndum digital no podran fer-ho al referèndum presencial del dia 24.

Votació en el referèndum presencial

Aquells qui no hàgiu votat telemàticament ho poden fer el dimarts 24 de novembre, de manera presencial a totes les seus de la UGT de Catalunya. Ho poden fer a qualsevol de les seus del sindicat, amb independència del territori on hàgiu estat escollits com a delegats. L’horari de votació serà de 10 a 18 hores.

Llistat de totes les seus de la UGT de Catalunya.

Documentació necessària per tenir un posicionament en el referèndum.

Incidències i dubtes sobre la votació

Qualsevol problema sobre el cens, codi de votació i sobre el contingut de la votació el podeu canalitzar a través de sorganitzacio@catalunya.ugt.org.