logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

Comunicat en relació a la participació del president de la UGT de Catalunya en un acte de Societat Civil Catalana

50En relació als atacs i insults que ha rebut per part d’Arran el president de la UGT de Catalunya, Matías Carnero, en relació a la seva presència en un acte organitzat per la plataforma Societat Civil Catalana, des del nostre sindicat volem manifestar:

1. Que el president de la UGT de Catalunya va ser convidat a aquest acte per parlar del posicionament del sindicat en relació al moment polític i social que viu el nostre país. Matías Carnero va acceptar assistir-hi amb l’objectiu últim d’explicar aquest posicionament, tal com hem fet sempre que se’ns ha requerit.
  1. Que ens semblen del tot intolerants els atacs que titllen de “feixista” el president de la UGT de Catalunya per explicar el posicionament del sindicat.
  1. La societat catalana, que afortunadament és plural i diversa, ha de mostrar els valors de la convivència democràtica, la capacitat de cohesió social i el seu rebuig a totes les formes d’intolerància i abús. En aquest moments, més que mai, creiem que cal un màxim respecte per la llibertat d’expressió i per totes les opinions sempre que aquestes es facin des del respecte i la tolerància.