El sector de l’educació no es fa enrere

Durant el mes de maig i juny es duran a terme mobilitzacions per aturar les imposicions del conseller i aconseguir una negociació justa pels treballadors i les treballadores del sector educatiu.
El personal dels centres educatius han protagonitzat les mobilitzacions més grans dels darrers trenta anys, una autèntica revolució educativa amb l’objectiu de revertir les retallades que arrosseguem, millorar les nostres condicions laborals i augmentar els recursos necessaris per a la qualitat de l’educació pública en el nostre país (6% del PIB).
S’ha aconseguit fer seure a negociar el Departament d’Educació i que comenci a plantejar propostes que eren impensables a l’inici de curs però que continuen essent insuficients, ja que deixen una part del col·lectiu a banda i no són un retorn de condicions laborals per a totes les persones treballadores per al curs 2022-23.
Les desqualificacions del conseller als docents i les trucades dels últims dies als diferents sindicats oferint propostes descafeïnades que evidencien que l’objectiu de l’administració és trencar la unitat sindical i només mostren la situació de feblesa en que es troba el Departament.
Ara és el moment. El sector d’educació es mobilitzarà avui 25 de maig, el 2 de juny i el pròxim 9 de juny per aturar les retallades i les imposicions del departament d’educació. S’anima a participar en les mobilitzacions i secundar les vagues amb el suport de tothom. L’abatiment i l’esgotament de l’administració s’està fent palès.