Jornada ‘Bretxa salarial’

Dijous, 20 de febrer, organitzem una jornada on tractarem la bretxa salarial, sota el paraigua del Pla de Formació en Matèria de Diàleg Social i Negociació Col·lectiva de la Generalitat de Catalunya.Durant la jornada, presentarem l’Informe de Bretxa Salarial 2020 elaborat per la Secretaria d’Igualtat i Formació Professional de la UGT de Catalunya, i comptarem amb una taula d’experiències amb delegades i delegats de les nostres federacions.

La jornada -que s’emmarca en la setmana del Dia Europeu de la Igualtat Salarial entre Dones i Homes, 22 de febrer- se celebrarà a la Sala de les Brigades Internacionals de la seu de la UGT de Catalunya a la Rambla de Santa Mònica  10, de Barcelona, en horari aproximat de 9.30 a 13.00 hores.

Programa de la jornada i cartell.

En aquest enllaç podeu formalitzar la inscripció a les jornades, també hi trobareu la informació bàsica sobre la protecció de dades i l’autorització necessària per a la cessió d’imatges: Inscripcions i cessió d’imatges.