La plantilla del Metro de Barcelona farà aturades parcials els propers 26 i 27 d’abril

TMB_metroLa secció sindical de la UGT a Metro denuncia la paralització de les negociacions i l’immobilisme de la direcció

El comitè d’empresa de Metro de Barcelona ha registrat oficialment aquest matí dues noves jornades d’aturades parcials per als propers dies 26 i 27 d’abril, com a mesura de pressió contra la paralització de les negociacions del conveni col·lectiu.

Les aturades previstes per al 26 d’abril són de 8 a 10 hores i de 17:45 a 21 hores. L’endemà, 27 d’abril, les aturades seran de 9 a 15 hores i de 22 hores fins a la finalització del servei. El dia 27 els treballadors i les treballadores es manifestaran a partir de les 10:30 hores des de plaça Urquinaona fins a plaça Sant Jaume.

La secció sindical de la UGT a TMB Metro denuncia l’estancament de les negociacions i l’immobilisme de la direcció en temes clau de la negociació, com l’organitzatiu i l’econòmic.