La UGT advoca per continuar amb les negociacions que desbloquegin el conflicte a les nuclears

Elvandellos passat dia 21 de juliol, els representants de les empreses auxiliars integrats en la delegació per part de les Federacions de la UGT i CCOO es van reunir amb la direcció d’ANAV per tractar de desbloquejar el conflicte existent, que ja ha provocat 2 dies de vaga durant el mes de juny. En aquesta reunió, els sindicats van presentar de manera conjunta una proposta d’acord, que no va ser acceptada per la Direcció d’ANAV. La Direcció d’ANAV es remet al preacord signat el passat 7 de juny com a document de partida i la incorporació d’una Comissió de Seguiment. Des de la UGT valorem aquesta oferta com a insuficient, perquè deixa fora aspectes que ja es van tractar en la mediació davant del Departament de Treball i que l’escrit no recull.

Malgrat tot, la UGT aposta per mantenir oberta la via de la negociació que possibiliti un acord que sigui satisfactori per als més de 1.300 treballadors de les empreses auxiliars. No compartim la decisió unilateral de CCOO Indústria, que escala el conflicte amb l’anunci d’una vaga de caràcter indefinit. I instem la Direcció d’ANAV a buscar una solució al conflicte que sigui satisfactòria per a tothom.