La UGT de Catalunya participa demà en la concentració a Barcelona contra el CETA

ceta-etucA les 12h davant de l’Oficina de la Comissió Europea

La UGT de Catalunya participa demà dissabte, 21 de gener, en la concentració convocada a les 12 hores davant de l’Oficina de la Comissió Europea a Barcelona (Passeig de Gràcia, 90) contra el CETA, l’acord de lliure comerç entre la UE i el Canadà.

El nostre sindicat, juntament amb altres organitzacions civils catalanes, es mobilitzarà per continuar reclamant un tractat de lliure comerç entre la UE i el Canadà que protegeixi el medi ambient, vetlli pels drets dels consumidors, blindi els serveis públics i faci respectar els drets laborals, perquè amb aquest tractat ens arrisquem a perdre al voltant de 204.000 llocs de treball a la UE.

Fins ara, les mobilitzacions han aconseguit que l’aplicació d’aquest acord quedi pendent de la ratificació de cadascun dels estats membres, i per tant, cal seguir pressionant perquè es tinguin en compte les nostres demandes.

El nostre sindicat fa una crida a participar demà en les mobilitzacions convocades en aquest Dia Europeu d’accions descentralitzades contra el CETA.