

Ca la Dona i Novembre Feminista, moviment del qual forma part la UGT de Catalunya, han convocat una concentració sota el lema «Ni una menys ni una més» el pròxim 2 de gener per reivindicar la ràbia i indignació contra tots els feminicidis que han repuntat durant les darreres hores.
Les xifres que s’han publicat són una mostra de la trista situació que viuen moltes dones al nostre país. És un fet intolerable i des de la UGT de Catalunya mostrem el nostre rebuig i donem suport a totes aquelles famílies i persones que s’han vist afectades pels assassinats, fruit indiscutible del patriarcat.
Fem un crit a l’autoorganització de les dones contra la complicitat de la societat i la permissivitat contra els atacs i menyspreu a les propostes feministes que fan que els agressors se sentin legitimitats i les dones més vulnerables en especial en temps de festes on la convivència forçada com va passar amb la covid esperona als agressors.
No deixarem d’exigir les propostes de prevenció, educació, autonomia i llibertat per a les dones fins que l’estat d’alerta en el que ens trobem desaparegui i aquestes exigències siguin prioritàries en totes les polítiques, institucions, grups de dones i en definitiva, de tota la societat.
Així doncs, el 2 de gener a les 19 h a la Plaça Sant Jaume, es durà a terme una concentració per reivindicar l’eliminació d’aquesta xacra social i donar suport a les víctimes.
















