Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La UGT FICA exigeix a la patronal química de Tarragona (AEQT) a unir-se a ella per l’aplicació dels coeficients reductors que permetin la jubilació anticipada dels seus treballadors i treballadores

Durant aquest matí, una delegació de la UGT FICA de Tarragona encapçalada pel seu secretari general, Moisès Fortuny, s’ha reunit a la seu de la patronal química AEQT, per tal d’exigir el seu compromís per sol·licitar conjuntament l’estudi per l’aplicació d’un coeficient reductor a l’edat de jubilació per a tots els treballadors i treballadores.
D’acord amb el que estipula la Llei 21/2001, de 28 de desembre, de garantia del poder adquisitiu de les pensions i d’altres mesures de reforç de la sostenibilitat financera i social, en l’art. 1.4, que modifica l’art. 206, es podrà demanar la jubilació anticipada per raó d’activitat. A més, aquesta s’haurà de demanar per part de les organitzacions sindicals i empresarials més representatives.
Per aquest motiu, la UGT FICA de Catalunya ha instat a l’AEQT a unir-se a la lluita del sindicat i així poder garantir una jubilació digna als seus treballadors i treballadores.

Entrades relacionades

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies