logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

La UGT FICA de Catalunya arriba a un acord sobre l’ERTO a Freixenet i Segura Viudas

Aquest matí, les seccions sindicals de la UGT FICA a Freixenet i Segura Viudas han arribat a un acord sobre l’ERTO per causes productives presentat pel Grup Freixenet el passat 2 de maig.
Va ser el dilluns 29 d’abril, quan l’Autoritat Laboral va denegar l’ERTO per força major motivat per la sequera, i tot i així, l’empresa va presentar un segon ERTO el 2 de maig, aquest cop, al·legant causes productives. Així doncs, s’ha hagut de negociar aquest nou expedient de regulació amb la representació sindical.
Després d’un seguit de reunions, avui dissabte, la UGT FICA ha aconseguit un acord per aplicar reduccions de jornada des d’ara fins al 31 de desembre de 2024.
Les seccions sindicals de la UGT FICA al Grup Freixenet valoren positivament les condicions de l’acord en el qual es garanteix el cobrament íntegre de les pagues extraordinàries igual que la meritació íntegra de les vacances. Independentment de les diferents afectacions que puguin tenir les persones treballadores en funció de les necessitats productives de cada moment, queda garantit un complement sobre la prestació d’atur per part de l’empresa que rondarà al voltant del 95% del salari.