logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

Dia mundial de lluita contra la desertificació i la sequera

El 17 de juny se celebra el Dia Mundial de lluita contra la  Desertificació i la Sequera amb l’objectiu de sensibilitzar a l’opinió pública sobre aquest tema, per trobar solucions i eines per a combatre la desertificació amb la cooperació de totes i tots i enfortir l’aplicació de la Convenció de les Nacions Unides de Lluita contra la Desertificació als països afectats per sequera greu o desertificació.
Enguany, el lema del Dia Internacional contra la Desertificació, “Sortim junts de la sequera”, posa l’accent en la necessitat d’una acció precoç per evitar conseqüències desastroses per a la humanitat i els ecosistemes del nostre planeta.
Des de la UGT  de Catalunya estem decidits a lluitar contra la desertificació i la sequera a través de la participació  i implicació en accions dirigides a mitigar el canvi climàtic i a adaptar-nos als seus impactes, vetllant perquè es realitzi una transició ecològica justa i fer d’aquest canvi una oportunitat per a aconseguir un nou model productiu i energètic que ens permeti viure en un planeta més sostenible i socialment just, on es redueixi la desigualtat i ningú quedi enrere. En aquest enllaç, hi trobareu el manifest del sindicat
Per a més informació, podeu consultar aquest enllaç.

Entrades relacionades