logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

La patronal dinamita un possible acord per la mediació de la vaga del conveni de marroquineria

El passat 9 de febrer va tenir lloc la mediació de vaga al Tribunal Laboral de Catalunya. A l’acte, la patronal va insistir, en imposar la seva tesi hipotètica sobre el mareig social que generem i defensava que els treballadors i treballadores estan ben enquadrades.

La patronal no va aportar cap solució a la greu situació que viuen als centres de treball, amb una gran quantitat de persones treballadores adscrites a una categoria professional molt més baixa de la que els hi pertocaria, essent en la seva majoria dones. Una discriminació absoluta cap a les dones, que no fa més que perpetuar i incrementar les diferències laborals entre treballadores i treballadors.

A banda, avui mateix, una d’aquestes grans empreses del sector ha materialitzat un atac directe al dret de vaga anunciant un increment salarial del 5%, tota una estratègia dirigida a desvirtuar la convocatòria de vaga; quelcom no passar: les companyes i companys tenen molt clara la diferència entre drets i almoines.

Des de la UGT FICA de Catalunya fem una crida per preparar una vaga que està molt més que justificada. Demostrem a la patronal que no volem un voluntarisme de les empreses.

Entrades relacionades