Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La UGT de Catalunya demana congruència al Govern amb relació als requeriments dels pagaments indeguts d’ajuts socials

El sindicat denuncia la persecució econòmica injusta a joves extutelats pel Govern

La UGT de Catalunya considera que les intencions del Departament de Drets Socials i Inclusió de reclamar milers d’euros a joves extutelats amb pocs recursos que durant mesos han estat percebent ajuts socials és del tot inacceptable, i més quan només fa uns mesos el Govern va decidir, amb bon criteri, acordar la condonació generalitzada del deute a més 30.000 famílies vulnerables perceptores de la Renda Garantida de Ciutadania.

La UGT de Catalunya deixa clar que la percepció d’aquests ajuts per part d’aquests joves extutelats són conseqüència de disfuncions administratives únicament atribuïbles a la pròpia administració i, per tant, ara no s’hauria de reclamar la seva devolució, sobretot a persones vulnerables.

La UGT de Catalunya insta doncs a la Consellera del Departament de Drets Socials i Inclusió a rectificar i condonar, també amb caràcter generalitzat, els deutes adquirits per aquests joves extutelats per pagaments inadequats.

Entrades relacionades

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies