Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La UGT FICA de Catalunya es reuneix amb Carburos Metálicos per esclarir les circumstàncies que han provocat la mort d’un treballador a la planta de La Pobla de Mafumet

També hi ha ferits de diversa consideració, un d’ells en estat crític

Un delegat sindical de la UGT FICA de Catalunya està reunit en aquests moments amb la direcció de la planta de Carburos Metálicos a La Pobla de Mafumet (Tarragona) per mirar d’esclarir les circumstàncies en què s’ha originat la fuita d’amoníac que han originat aquest matí l’accident que ha fet un mort i ferits de diversa consideració, un d’ells en estat crític, i valorar-ne les responsabilitats.

Des de la UGT FICA de Catalunya volem transmetre el nostre condol a familiars i amics del treballador mort i desitgem l’evolució favorable de la resta de companys ferits en aquest accident, alhora que ens posem a la seva disposició per realitzar totes les actuacions que corresponguin per esclarir els fets que han originat aquest accident fatal.

 

Entrades relacionades

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies