Jornada: ”Eines per a la no-discriminació i defensa dels drets LGTBI en l’àmbit laboral”

LGTBLa jornada, en commemoració del Dia Internacional de l’Orgull LGTBI, tindrà lloc properdilluns 27 de juny a les10.45h.

En aquest acte es presentarà i lliurarà la “Guia sindical per a la no-discriminació i defensa dels drets LGTBI en l’àmbit laboral”, elaborada des de la Secretaria d’Igualtat i Formació Professional.

Comptarem amb la participació de Mireia Mata – Directora General d’Igualtat de la Generalitat de Catalunya-, Elisabet Puigjaner –Inspectora de Treball i Seguretat Social- i Vicenç Borràs –FLG Associació de Famílies Lesbianes i Gais-.

Programa

10.45  Recepció i lliurament de la “Guia sindical per a la no‐discriminació i defensa dels drets LGTBI en l’àmbit laboral”

11.00 Benvinguda i presentació de la guia  Eva Gajardo, Secretària d’Igualtat i Formació Professional  Sònia López, membre del Grup LGTBI‐UGT de Catalunya

11.30 Torn obert de paraules