logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Post Type Selectors

La UGT de Catalunya lliura a l’Hospital Sant Joan de Déu la recaptació de la 3a Cursa Solidària pel Treball Digne

lliurament_xec_cursa_solidaria

Aquesta tarda el secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, ha lliurat a l’Hospital Sant Joan de Déu un xec per valor de 4.446 euros, la recaptació aconseguida amb les inscripcions de la 3a Cursa Solidària pel Treball Digne. Els diners es destinaran a la “Lluita d’Arnau” (http://www.lalluitadarnau.com) i a la línia d’investigació de l’Hospital Sant Joan de Déu sobre la histiocitosi i el càncer infantil.

La UGT de Catalunya, juntament amb l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya i l’Ajuntament de Parets del Vallès, va organitzar el passat 9 d’octubre a la localitat vallesana la tercera edició de la Cursa Solidària pel Treball Digne. El principal objectiu de la cursa és reivindicar els drets laborals –en el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne que cada 7 d’octubre convoca la Confederació Sindical Internacional- d’una manera lúdica i amb una finalitat solidària.

Us enllacem una foto amb el moment del lliurament del xec. D’esquerra a dreta: Elena Ferrero, portaveu nacional de l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya; Òscar Riu, secretari comarcal de la UGT del Vallès Oriental; Irene Navarro, mare de l’Arnau; Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya; Emma Perrier, de l’Obra Social – Infància de l’Hospital Sant Joan de Déu, i Sergi Mingote, alcalde de Parets del Vallès.