- Al repte de fer ajustos d’oferta i demanda de places d’FP, haurem de sumar el de facilitar a l’alumnat una empresa de pràctiques (ara s’amplien les hores obligatòries per la dualització). Hi ha prou empreses disposades a assumir-les i a donar d’alta l’alumnat a la Seguretat Social?
- Tenim prou persones prospectores que busquin les empreses?
- Estaran configurades les plantilles per començar el dia 12 i el 19 respectivament?
- Haurà estat possible configurar els grups i classes partint d’un currículum nou que els centres desconeixen a dia d’avui?
- No hi ha cap estudi que demostri que l’avançament del curs escolar ha estat positiu o negatiu per l’alumnat.
- És més important l’impacte que pugui tenir la nova data en la preparació del curs escolar que no pas sobre l’alumnat.
- S’ha d’apostar pel consens i l’estabilitat que sí que són variables importants per tal que una mesura com aquesta tingui un efecte positiu.















