La UGT FICA de Catalunya s’oposa frontalment a l’ERO de Johnson Control- Hitachi que pretén acomiadar 150 treballadors i treballadores (Vacarisses, Vallès Occidental)

Després que l’empresa Johnson Control-Hitachi Air Conditioning Spain hagi comunicat que presentarà un ERO per acomiadar 150 treballadors i treballadores, la UGT FICA de Catalunya vol mostrar el seu rebuig frontal davant d’aquesta mesura, perquè entén que no hi ha causes objectives per dur-ho a terme.
La UGT FICA Catalunya vol posar de manifest que l’empresa ha presentat beneficis considerables durant els darrers anys i denuncia que la situació actual només es deu a la mala gestió de la direcció actual.
La secció sindical de la UGT a Johnson Control-Hitachi manifesta que durant el mes de gener de 2023, la companyia va fer una contractació massiva de personal a través d’ETT i que posteriorment va demanar flexibilitat a la plantilla per poder fer front a la situació que tenia en aquells moments. Més tard, va presentar un ERTO que l’empresa va defensar com a fruit de la conjuntura del moment, emmarcant la situació de mesura transitòria i argumentant que el context continuava sent de creixement.
La UGT FICA està disposada a cercar mesures i solucions puntuals que en cap cas signifiquin mesures traumàtiques per a les persones treballadores i que en cap cas comportin acomiadaments.