Skip to main content Scroll Top
logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

La UGT i CCOO convoquen mobilitzacions: amb els drets de la gent no s’hi juga!

La UGT i CCOO manifesten el seu rebuig absolut a aquest exercici d’oportunisme polític per part de Vox, Partit Popular i Junts, que comporten elevadíssims costos sobre l’esquena de la ciutadania.

Aquest diumenge 2 de febrer, la UGT i CCOO convoquem mobilitzacions arreu del territori per denunciar els atacs als drets laborals i socials i exigir responsabilitat a la classe política.

Els drets de la classe treballadora no poden ser ostatges de la lluita partidista ni moneda de canvi en estratègies polítiques a curt termini. No acceptarem que des del Congrés dels Diputats es frivolitzi amb el benestar de la ciutadania. La classe política ha de posar l’interès general per sobre dels interessos de partit.

Exigim:

  • La revaloració de les pensions i el seu finançament sostenible a través de l’augment de cotitzacions, per garantir un sistema públic i just.
  • L’augment del Salari Mínim Interprofessional per millorar les condicions de vida de la classe treballadora.
  • La reducció del temps de treball sense reducció salarial, per avançar cap a un model laboral més equilibrat i eficient.
  • Ajuts per a les persones afectades per la DANA i polítiques de protecció real per a les víctimes de fenòmens climàtics extrems.

Aquests drets són una conquesta col·lectiva i no permetrem que siguin desmantellats per interessos privats ni dinàmiques partidistes. Hi ha interessos perquè el sistema públic de pensions faci fallida i poder-lo privatitzar, però no ho permetrem. Els partits han d’assumir el model actual en la seva integritat, tal com va ser pactat per la majoria social del país.

El 2 de febrer ens mobilitzem perquè amb els drets de la gent no s’hi juga!

  • BARCELONA: Concentració a la Plaça Universitat, a les 11.30h.
  • TARRAGONA: Concentració davant la subdelegació del Govern (Pl. Imperial Tàrraco)  a les 12h.
  • TORTOSA: Concentració davant la seu dels sindicats (Carrer Ciutadella, 13) a les 13h.
  • LLEIDA: Concentració davant la subdelegació del Govern (Pl. de la Pau, 1) a les 12h.
  • GIRONA: Concentració davant la subdelegació de Govern (Avgda. del 20 de juny, 2) a les 11.30h.

 

Manifest UGT.

Manifest unitari UGT i CCOO.

 

Entrades relacionades

UGT Catalunya
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible.

La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

Podeu consultar la nostra politica de privacitat a política de privacitat

Més informació sobre la nostra política de cookies