Els jubilats i pensionistes de la UGT de Catalunya porten carbó a la delegació del Govern per la pujada de les pensions de només un 0,25%

carbon1El nostre sindicat reivindica unes pensions dignes i revaloritzades segons l’IPC per no perdre poder adquisitiu

Avui, nit de Reis, la Unió de Jubilats i Pensionistes de la UGT de Catalunya, acompanyats del secretari general de la UGT, Josep M. Àlvarez, i del secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, han portat carbó simbòlicament a la Delegació del Govern central a Barcelona per reivindicar pensions dignes, tot coincidint amb l’aprovació en el Consell de Ministres del projecte de llei que s’enviarà a tramitació parlamentària i que contempla una revalorització de les pensions de només un 0,25%.

Per al nostre sindicat, aquest increment és totalment insuficient, ja que suposa una pèrdua de poder adquisitiu d’un 1,25% com a mínim, ja que la previsió de l’IPC de desembre és d’un 1,5%.

Podeu llegir el manifest que també s’ha lliurat a la Delegació del Govern.