logo_ugt
Rbla. del Raval 29-35, 08001 - Barcelona

Transició justa

La transformació del nou model productiu  canviarà el mercat de treball, i és crucial que aquest canvi es faci sota el paraigües d’una transició justa per a totes les persones treballadores, sobre la base d’ocupacions de qualitat. Aquest nou model ha de basar-se en la  justícia climàtica i social, aprofitant l’oportunitat per transformar la nostra manera de produir i de consumir, cap a un model  d’economia verda, hipocarbónica, circular i digital, potenciant la industrialització ecològica, que estigui en major consonància amb la naturalesa i les persones, assumint la responsabilitat de tots i totes i amb el ferm compromís de no deixar a ningú enrere.

La UGT de Catalunya ha d’exercir un paper vital protegint els llocs de treball i garantint la qualitat d’aquests, fent valdre els drets de les persones treballadores i reclamant la transformació de l’economia del nostre país en una economia sostenible i circular, lluitant per a l’adopció de mesures de transició justa que garanteixen llocs de treball sostenibles, segurs, saludables, igualitaris i justos amb les persones i el medi ambient. A través d’eines de diàleg i participació en la gestió ambiental a les empreses i la negociació col·lectiva com a motor de canvi, hem d’aconseguir compromisos i polítiques mediambientals que protegeixin el medi ambient i els llocs de treball, enriquint l’economia i garantint l’accessibilitat dels recursos per a tothom.

Publicacions

Títol Data de creacióCategoriesEtiquetesEnllaçdoc_categories_hfilterdoc_tags_hfilter